tisdag, augusti 19, 2008

Nu har jag gjort det igen

Har ännu en gång genomfört en utseendemässig förändring av huvudläktar´n. Nu badar hela rasket i vit färg. Det kändes bra med vitt och ljust. Kanske beror det på att den mörka hösten smyger sig på. När jag senast ändrade till ett väldigt svart utförande kändes det skönt och fräscht. Men när jag nu ikväll satte mig och reflekterade över detta så kändes det svarta mossigt. Och rörigt. Men nu, nu kör vi på vitt och stilrent. På obestämd framtid.

När vi ändå är i farten med förändringar så ska jag även försöka skruva upp frekvensen på det här stället. Måste återta min plats i bloggosfären.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Tack, det svarta var iofs fint och hårdrocksballt, men detta är betydligt mer läsar- och bandyvänligt :)

    SvaraRadera
  2. Bandyvänligt är A och O!
    Läsarvänligt är också bra.
    Hårdrocksballt hör sommaren till. Nu är det slut på sommarhelvetet snart!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.