tisdag, december 02, 2008

Gissa vad - del 5

Nu har jag bestämt att tävlingen ska få pågå till framåt jul nångång. Tror jag. Vinnaren får givetvis en form av hemlig julklapp. I dagens deltävling är det musiker jag är ute efter. Vilka är musikerna på bilden och vad har dom gemensamt, mer än att dom är just musiker? Tre poäng för ett komplett svar. Inga poäng alls för ett svar som inte är komplett. Tänk på det så att du inte bjuder någon annan på en ledtråd. Stilpoäng delas ut i vanlig ordning för svar som jag anser vara värda stilpoäng.



Andra bloggar om: , ,

5 kommentarer:

  1. Vad den första herren heter vet jag och det känns som att jag borde veta den andra också. Tycker mig känna igen plytet men inget namn dyker upp. Ledtråd!

    SvaraRadera
  2. Hmm. Ledtråd. Ska jag vara så hygglig redan. Du får en ledtråd på den andre. Han hade namnsdag igår....

    SvaraRadera
  3. Nu föll poletten ner. Det är Tony Thorén och Oskar Bonde. Och med lite flyt vet jag också numer att Tonys skivbolag Rekord Musik givit ut Johnossi :)

    SvaraRadera
  4. Rätt svar.
    Fan också att det bara är du som svarar rätt.

    Hörni! Ni andra, jäkla dönickar! kom igen nu!

    SvaraRadera
  5. Jo då dönickarna e me om vi hinner, men...
    Du får väl bredda dina vyer å inte ta de ni redan avhandlat på Trönövallen, eller?

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.