tisdag, december 09, 2008

Uppladdning

En passning till Bollnäs Flames och deras härligt jordnära och ödmjuka (hrmf) ordförande. Citat från Vägverkets officiella hemsida. "Jag kan säga som så att ska Seahawks slå oss på läktaren imorgon så skall dom vara riktigt bra. Den enda gången dom får till en klack värd namnet är väl i derbyna mot Bollnäs."

Du kanske känner igen dig i videon, herr Ordförande? Jag smygfotade dig när du var ute och lekte i leran på dagis förra veckan.

Ja, just ja. Jag glömde, allting kretsar ju kring Bollnäs. Bollnäs är navet.
Sa jag att jag var ironisk?
Sa jag det? Tryck på play för fasen!



Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Haha, wunderbar! Man har ofta ställt sig frågan hur den mannen kan få vara ordförande, har dom verkligen inte någon som är bättre lämpad. Sen slår det mig. Nej fan, det är ju bollnäsare vi talar om. Sen hoppas jag också att dom spelar den där låten varje gång en bollnäsare får sätta sig på botbänken. Go natt Jansson!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig Karlsson. Förra säsongens derby spelades den låten vid utvisningar

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.