tisdag, augusti 18, 2009

Ett hjärta stinker blod och svett

Jag ska inte säga att jag hade glömt hur jävla bra Thåström och Imperiet är, men det hade nog hamnat lite avsides för en stund. Det blir ju ofta så med musik som har funnits där sedan barnsben och alltid betytt väldigt mycket.

Hos fadern idag hittade jag en platta jag inte spisat på länge. Den är nog min, om pappa nu inte lånat den av någon annan. Jag blev lite varm och glad och stoppade den i stereon, skruvade upp volymen och lutade mig tillbaka.

En våg av välbehag och nostalgi sköljde över mig där jag satt och det hela ledde till att jag under de senaste två timmarna har förkovrat mig i allt jag har till förfogande med det här geniet. Fullkomligt fantastiskt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.