måndag, januari 11, 2010

Några korta

Som den uppmärksamme kanske noterat är jag väldigt obloggig för tillfället. Jag vet inte vad det beror på, det bara är så och det accepterar jag. Några korta punkter om dagen.

  • Jag finns med på bild i grannkommunens och bittra konkurrenten Bollnäs lokalblaska idag. Iförd Brobergsmundering upp till öronen. Sånt värmer.
  • Det är nästan töväder ute. Bara 8 minusgrader. Jätteskönt.
  • Jag tycker att det är skönt att den här måndagen är över, ty den har varit jobbig. Jag drack alkohol och sov alldeles för lite under lördagsdygnet. Sånt sätter sina spår.

1 kommentar:

  1. Det var nog tur att du skrev upp "till" öronen. Trodde först att det var typ snoddaskeps på gång.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.