torsdag, maj 31, 2007

Det drar ihop sig...

På lördag är det dags. Antagligen EM-kvalets svåraste match när vi möter Danmark på Parken. Tycker ändå att det finns en god känsla i kroppen. Jag tror på oavgjort, vilket vore ett bra resultat för Sveriges del.

Vilda spekulationer pågår huruvida startelvan formeras. Själv tror jag absolut inte att det blir några överraskningar. Det blir springaren Alexandersson som tar plats på högermittfältet och Stenman som vänsterback. Allbäck går in bredvid Elmander. Lagerbäck har sällan, eller aldrig, överraskat förr så varför nu?!

Läser här att 30 000 svenskar väntas till Köpenhamn, trots att endast ca 10 000 har biljett till tillställningen. Ah, fan vad härligt det vore att vara en av dessa 30 000...

Frustrerad över kanalvalet för matchen. Kanal 9!? Vad fan är det för skit? Har ju inte den kanalen. Känns som dålig PR för Kanal 5 när många arga tittare blir bestulen på underhållningen.

2 kommentarer:

  1. Bakircioglü till höger på mitten och Rosenberg bredvid Elmander hade varit mina val. Man ska ju utnyttja när spelare är heta, och Kennedy och Rosenberg känns betydligt hetare än småskade Alexandersson och den allt äldre Marcus Allbäck.

    Men som sagt, Lagerbäck lär inte överraska. Han tar bara ut hälften av spelarna för att fylla ut träningarna, att låta dom spela har inte en tanke på.

    SvaraRadera
  2. Ja, som sagt. Det här var inte mina val heller, men jag tror att det kommer att bli så till slut. Lagerbäck fjantar med att "mörka truppen" när man vet hur det blir ändå.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.