måndag, maj 28, 2007

...experimenterar

Promenerade genom en övergiven gränd idag. Döm om min förvåning när jag såg Ebba von Sydow och Malin Berghagen stå och diskutera något med vilda gester. Så osynligt och tyst som möjligt smög jag mig närmare för att om möjligt höra vad som sades. Det verkade som om Malin var förtvivlad över skilsmässan med Tommy Nilsson.

När jag närmade mig så såg jag, till min stora glädje, att båda två var iklädd enbart stringtrosor. Ebba i ett par minimala genomskinliga stringtrosor. Och Malin i lite mer diskreta, dock mycket sexiga. Åh, jag som gillar stringtrosor...

Tjejerna babblade på och kom överens om att starta en sexblogg tillsammans. Där skulle det skrivas när de hade ohämmat sex med varandra och gruppsex med Alex Schulman och Magnus Betnér.

En härlig upplevelse.

Detta är en absolut sann historia och absolut inget jag hittar på för att se hur många läsare detta kan dra till sig.

1 kommentar:

  1. Haha, ja jag har absolut ingen anledning att tro att den här lilla berättelsen inte var sann. Lät ju mysigt! =) Yes, Stammis is my home och Ester är min hund. =)Syns kanske på plan nån dag då.. Ciao!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.