onsdag, augusti 15, 2007

Dags för lite bandy

Vi börjar se slutet på sommarhelvetet.
Nej,nej, jag hatar inte sommaren,tvärtom.

Men jag gillar det som kommer därefter också.
Bandysäsongen.

Just i år så börjar säsongen den 29:e i denna månad.
Första träningsmatchen mot bandybönderna från Byn.

Men redan på måndag är det dags för första ispasset för "Gurt".
Och numera så bor jag nästan vägg i vägg med ishallen. Nåja, cykelavstånd iallafall.

Börjar bli dags att sparka liv i svenskafans sidan nu. Får se om jag kommer ihåg alla funktioner.

2 kommentarer:

  1. Lyckliga du!
    Lyckliga du!
    Din matchsäsong börjar ju nästan en hel månad innan min.
    Våran första match är inte förrän den 20 september, ur led är sommartiden!

    SvaraRadera
  2. Ja.
    Visst är jag lycklig.
    Träningssäsongen börjar som sagt på måndag.
    Ska bli intressant att se de nya.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.