måndag, augusti 13, 2007

Idag är det grått

Grått, grått.
Grått så inihelvete.

När jag klev ur sängen i morse och spanade ut så såg det minsann ut som att de gråa molnen låg på marken. Så grått var det.

Han josephzohn tycker att jag ska ta på mig storstövlarna och ge mig ut och leta efter ett skithus som jag förmodligen inte skulle hitta en gång till, vi snackar alltså djup hälsingeskog här. Går man vilse där så har man gått vilse för sista gången. Hur fan ska jag göra då då?

Men, jag ska se vad jag kan göra.

2 kommentarer:

  1. Vädret är grått som det lilla (eventuella) dasset, det som ligger där nässlorna blommar och gräset växer meterhögt.

    Det ska du ha klart för dig, att visst begär jag mycket, visst begär jag att du klär på dig ordentligt om fötterna så att du inte bränner dina barnängsfötter så att du kan återvända med flera bilder, men inte begär jag att du ska ge dig ut i en skog där du kan gå vilse och aldrig återvända!!
    Icke sa Nicke, det begär jag inte.
    Broberg med färg behöver alla sina supportrar i vinter :-)

    SvaraRadera
  2. Nån gång ska jag nog återvända för att få rätsida på detta mysterium. Nån gång.
    Men inte nu, inte imorgon.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.