onsdag, augusti 29, 2007

Kan bli en trevlig dag det här

Snart är det dags för herrar Holm och Thörnblad att påbörja finalhoppningen. Kan bli ett högklassigt drama. Kan också sluta med en svensk dubbel. Men det kan lika gärna sluta utan svenska medaljer. Det blir en lååång, utdragen final och som vanligt, när det vankas höjdfinal, så verkar det som om regnet kommer falla över stadion. Men jag tippar guld för han Holm här, och brons för den där Thörnblad.

Mitt i höjdfinalen så går en annan final av intresse. 100 häck med hon Kallur. Ujuj, det här blir spännande. Det kommer krävas nytt svenskt rekord för guld, det känner jag mig tämligen säker på. Tippar ett brons här.

Strax efter det springer han Wissman semifinal på 400 slätt. Där blir det final, det tror jag. Absolut.

Och sen då?

Jo, sen är det bandykväll!

Sommarhelvetet är slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.