måndag, september 24, 2007

Dagens Seriepremiär

Då pratar jag inte om Elitserien i hockey som drar igång ikväll.
Nej.
Jag pratar om något mycket intressantare och mer sofistikerat.
Nu är det dags för undertecknad att begå säsongspremiär.
I den enda sport som jag fortfarande är aktiv i.
Bowling.
Visserligen bara i Korpen. Men däremot i Korpens finrum, Division 1!!

Har inte rört min utrustning sedan någon gång i mars. Därför är formen lite svår att sia om.
Men av erfarenhet så vet jag att det brukar rulla på bra i premiärer.

Här ska rullas klot!

Och ja! Det är en sån där kula som bilden föreställer som gör jobbet åt mig. En sån har jag som ligger där i skåpet och väntar på att få krossa käglor.

Nu kör vi!

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Hur var det dom sa dom där roliga från Trôllhättan (inte griparna)?

    "Ditt jävla klot"??

    SvaraRadera
  2. Nä. Griparna är inte roliga. Snarare lustiga och löjliga.

    Men mer vet jag ej.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.