onsdag, december 05, 2007

Dagens Tips

Fram med bollhavet igen.
Nu är det dags för tips!


Han josephzohn har tydligen blivit utnämnd till ny tipskung.
Efter förra omgångens lyckade tippning så ser jag också mig själv som lite av en tipskung.
Jag förvisso inte rätt i nåt av mina tips.
Men det är väl heller inte det som tippning handlar om??

Tippar man hos Svenska Spel så är det ju så.
Men privat, nej.
Då gör man allt för att "Gurt" ska vinna.
Nåväl.
Dags för dagens tipsförslag.

Falun - Broberg 5-5
Ett solklart krysstips efter förra omgångens triumf.

Gripen - Sirius 5-4
Kan det kanske vara så att Gripen tar sin första seger?

Hammarby - Vetlanda 5-5
Alla gula lag får krysstips

Tillberga - Vänersborg 3-7
Laget från Lilla Sirap bör vinna det här.

Villa - Edsbyn 3-5
Hmm. Klurigt. Kan egentligen gå hur som helst. Det blir väl antagligen skitväder...Krysstips? Nej, bortaseger.

Låt nystanet rulla!

Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

  1. Helt överens både om meningen med tippandet och 5-5 :-)
    Lycka till ikväll!

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket på hemsidan.
    Men vad e de här... Tror ni inte på era egna lag, pessimister? Hmmmm .... Broberg är på G så det blir en klar seger, kan inte tänka mig annat. Han Josephzohns Vetlanda är, SKALL ju vara, ett topplag. Sen att Svenska mästarna åter tar en tvåpoängare är väl den enda rätta och säkraste tipset .... eller ;-)

    SvaraRadera
  3. Men björn!
    Det där är ju bara ett knep. Tippar man seger så blir det ju aldrig seger. Tippar man inte seger så...ja du förstår.

    Mr j har tippat 5-5 i tre matcher i rad innan, och det har funkat utmärkt. Jag tippade 5-5 senast och det funkade också. Tänker utöka sviten ikväll.

    SvaraRadera
  4. Grattis!
    Du hade tre rätt jag ett.
    Jävla tippare :-)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.