onsdag, december 12, 2007

Tippadags

Ikväll är det nästan full omgång igen.
Sex härliga bandymatcher.

Fram med bollhavet, nu ska det tippas!


Västerås - Broberg 5-5
Den här gången känns det som ett resultat som vore perfekt!

Bollnäs - Motala 4-4
Svårtippat, men Bollnäs är ju starka hemma och Motala har två raka förluster. Revanschsugna bortaspelare ordnar krysset i slutet av matchen.

Falun - Vänersborg 3-4
Jämnt värre. Falun brukar vara svåra hemma men är nu nertryckta djupt i sina skridskor. Vänersborg "tätar" hem det här.

Gripen - Vetlanda 2-6
Klar tvåa i min bok. Den tvåan sitter också på dagens lången.

Sandviken - Sirius 8-2
SAIK utan Dino och Berlin ska inte spela någon roll. Fortsätter Patrik Nilsson i samm måltempo så kommer han att göra 97,5 mål på seriens 26 matcher.

Villa - Tillberga 9-5
Klart att det blir seger för Villa.

Låt nystanet rulla!

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

  1. Ingen mer än jag, möjligtvis du, hoppas att Broberg kan upprepa VBK:s bedrift att ta en pinne av VSK!
    Jag bara älskar hackad gurka, men tyvärr ...
    Ananas känns tipsen ganska bra, dock tror jag att Bollnäs slår Motala, men jag förstår att du hellre vill att Motala ska ta en poäng av grannarna :-)

    SvaraRadera
  2. Vi tar poäng idag!
    Ni också!
    Och förhoppningsvis inte Bollnäs!

    SvaraRadera
  3. Måste väl lägga mig i lite....
    Tror nog ni vinner, kan Vetlanda ta poäng så bör ni ta två.
    Gripen är på G så han josephzohn blir inte glad.
    Tror även Tillberga kan överraska.
    En annan får vänta till fredag, men kanske far till Bläsmåla i kväll.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.