fredag, december 28, 2007

Tippadags!!

Många är de som har efterlyst tippadags.
Men jag har varit ruggigt frånvarande.
Inte ett inlägg sedan den 19:e.
Julen har tagit mer tid än väntat.
Julmaten har tagit hårt på mig.
Och även juldrycke-n, -erna.

Men nu!
Fram med bollhavet!


Bollnäs - Vänersborg 4-5
Gripen - Tillberga 7-6
Hammarby - Falun 8-4
Sandviken - Vetlanda 7-5
Sirius - Edsbyn 4-9

Och den viktgaste matchen.
Motala - Broberg 4-5

En match började ju tidigare och i detta nu leder Villa med 4-3 mot Västerås.

Låt nystanet rulla!!

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN!!
    Och du har exakt en minut på dig att ändra den viktigaste matchen ..
    den på Jernvallen, slutar 5-6 ...

    SvaraRadera
  2. Det kan vi hoppas att den gör, men i den här leken ska man ha så många rätt som möjligt.

    SvaraRadera
  3. Du var ju jävligt nära att tippa rätt på Brobergsmatchen. Men domaren ville annat

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten igår. Härligt om de hittat spelet så vi får se vad de egentligen kan.
    Fick en Brobergs halsduk i julklapp i år igen. Vet inte vad de tänker mina vänner och elever.
    Skall anonnsera ut den under bytes tror jag å se vad jag får? Kansek en Bollnäs då.... ;-)

    Gott Nytt År

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.