torsdag, januari 17, 2008

Dagens Fel

Som vanligt så är det inte många rätt i landslagstruppen.
Eller jo, visst är det några rätt.
Men också en jävla massa fel.
Jag pratar alltså om bandy nu.

Anders Jakobsson har lyckats igen.
Med att ta ut en väldigt konstig trupp i många avseenden.
Orkar egentligen inte kommentera detta.
Bandy - VM är ett av idrottsvärldens löjligaste mästerskap.
För min del kan man lika gärna lägga ner det.
Speciellt när det avgörs mitt under den viktigaste delen av seriespelet.
Spela efter säsongen, för fan.
Det finns flera hallar att spela i.

Men det är väl han Ramsin I:s fel...

Ingen Daniel Liw....
Jag kan räkna upp flera spelare som jag gärna byter ut mot Liw.
Ingen Jocke Hedqvist..
Vill gärna byta ut Jonas Edling mot Jocke.
De gör lika mycket mål, men Jocke är en fan så mycket bättre spelare.
Vidare så finns det en spelare till från just Edsbyn som jag anser att det finns bättre alternativ till.
Hans Andersson såklart.
Fruktansvärt överskattad.
Finns alternativ i Edsbyn, han Popa.

Jaja, vad är väl ett VM i Ryssland, igen...

Andra bloggar om: , , ,

7 kommentarer:

  1. Ja men exakt, den gamla leken "Finn fem fel" skulle vara enkel att leka, om man nu brydde sig!!
    Det jag funderade på när jag läste nyheten var att det ska ju avgöras i hallen i Moskva, eller hur.
    Men var det inte det taket som rasade ihop?
    Har för mig att det snackades om det under de två landskamperna??
    Men jag kanske är, likt han Ramsin I, ute cyklar?

    Då är det betydligt roligare med P19 som avgörs i Söderhamn ...

    SvaraRadera
  2. Du jag vet faktiskt inget om den där hallen. Såg inte på landskamperna på TV.

    P19 blir roligare! Synd bara att han Gilljam, är skadad igen och missar VM. På hemmaplan och allt.

    SvaraRadera
  3. Gilliam?
    Är det han som brutit nyckelbenet två gånger??

    SvaraRadera
  4. Det är han som brutit samma nyckelben två gånger.

    Dessutom i sin comeback och dessutom i en krock med en medspelare.

    Och man skulle väl kunna kalla honom "en av nyckelspelarna" i detta landslag.

    SvaraRadera
  5. Håller med om att det är obegripligt att man lagt sig totalt mot ryssarna att spela VM denna tid på året. Skulle bli flera 1000 ggr intressantare om det spelades i slutet av mars.
    Ingen Liiw?????????????????????????
    Mysko, mycket mysko.

    SvaraRadera
  6. .. efter Studenternas och varannat år!
    Ingen PG??!!
    Mycket mysko ..

    SvaraRadera
  7. Exakt!
    Det finns ju hallar att spela i så det skulle gå alldeles utmärkt.

    Och som mr j säger, det ska spela vartannat år! Högst!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.