onsdag, februari 06, 2008

Nu åker vi

Nu är det dags att ännu en kväll sitta framför dataskärmen och våndas.
Nervöst, nervöst.
Huvva, huvva.
Tänkte att jag skulle ge mig på ett tips.

Motala-Västerås 4-8
Gripen - Bollnäs 4-3
Sandviken - Vänersborg 6-1
Tillberga - Edsbyn 5-11

Och kvällens huvudnummer.
Villa - Broberg 5-5

Villa har gjort ett taktiskt drag inför kvällens match. Man har kickat sin tränare. Hoppas att det får en negativ effekt. Eller att det åtminstone inte får en positiv effekt.

Nu måste jag gå på muggen innan det är dags!

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Hoppas du fastnade på muggen!
    Att bandyförbundet glömmer bort Vetlanda det kan jag leva med!
    Men.
    Men.
    Men.
    Att du gör det, det kommer jag aldrig att förlåta dig för!!
    Och njuter med Villa ikväll!!
    Jag njuter när jag läser kvällens resultat på Isstadion i Li´köping.
    Sa jag att jag njuter.
    Och.
    Och.
    Och.
    Jag hoppas du gjorde det samma på toaletten ...

    SvaraRadera
  2. F´låt.
    Det var helt enkelt så att jag skrev av förbundets sida när jag tippade matcherna och då stod inte den matchen med.

    Men jag skulle ha tippat 6-3 till Vetlanda!

    Hur mycket blev det??

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.