lördag, mars 01, 2008

Svart Blogg

Det var ju han Plura som skrev den. Bloggen beskriver till stora delar processen där Eldkvarns platta med samma namn kom till. En mycket uppskattad blogg!

Även plattan med samma namn är mycket bra!
Nu var det hyfsat längesedan jag attenderade en spelning med Eldkvarn.
Självklart är jag därför mycket glad över att kunna konstatera att ett av Sveriges absolut bästa band besöker Söderhamn.
Den 5:e april står gubbarna på Teaterns scen!
Underbart!
Wunderbar!
Jag bänkar mig!

Biljetter?
Vart köper man biljetter?
Någon??

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Jag har inte den blekaste var man köper biljetter till evenemang i Söderhamn, men nu snackar vi musik, nu snackar vi riktiga ormtjusare, nu kan dom andra ormarna, dom som bara tillverkar oväsen, slänga sig i Söderhamnsån!!

    SvaraRadera
  2. Musik snackar vi, det har du rätt i.
    Men det gjorde vi även tidigare.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.