onsdag, mars 19, 2008

Varför gör jag ingenting?

Kommer ibland på mig själv med att sitta här framför skärmen och inte direkt göra något alls. Inget vettigt. Jag bara sitter här. Surfar in på sidor som jag nyss besökt. Konstaterar att jag inte ens orkar skriva en bloggpost och inte har något mer att uträtta. Men likförbannat kan jag bli sittande en timme till. Eller två. Varför?

Det blev så precis just nu. Men så funderar jag över vad jag ska göra annars och hittar inget bra svar till det heller. Dessutom så fryser jag lite. Tittar ut genom fönstret och ser all äcklig och kladdig snö som ligger där. Fy fan.

Det känns som att det bara är väntan som är på tapeten nu. Jag väntar, vi väntar. Knappt fem veckor kvar och vi väntar. Ska nog gå och rigga min improviserade fotostudio och fotografera ett par små dojer. Om en stund. Först ska jag sitta här en stund till.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.