tisdag, april 15, 2008

Kommer inte igång

Har ett påbörjat projektarbete som egentligen skulle ha redovisats innan jul. Men jag hade tur och fick uppskov över jullovet. Är det någon som tror att jag har slutfört det? Nej, just det. Har försökt ett par gånger men det har nästan gått så långt så att jag inte kommer ihåg vad det handlar om. Måste ta tag i det nu, helst innan barnafödande. För efter det misstänker jag att den vakna tiden går åt till andra saker. Har samlat kraft i några timmar nu och öppnade nyss några av filerna. Men jag kom inte längre än så. Det är som att det är någon sorts spärr på tangentbordet, det går inte att skriva en enda bokstav.


Det är knepigt det där. Jag vet att jag måste göra det och egentligen så är det en enkel sak att slutföra och inte alls speciellt jobbigt. Men ändå sitter jag bara här och funderar på OM jag ska sätta igång. Men det händer inte ett skit. Det är tamefan bedrövligt.
Jag gör nog ett nytt försök imorgon. Kanske.

Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

  1. Kom igen nu ;oP. Jag frågar dig på onsdagskvällen så ska vi se hur många sidor det har hunnit bli då ;oP

    Så, nu är det bara att ta bort den där tangentbordsspärren :o)

    SvaraRadera
  2. Gör det, fråga mig imorgon!

    SvaraRadera
  3. Ja ... tur det inte e till mig ;-)

    Ett tips
    Det kanske lättar i kunskapens inspirande korridorer!
    Åke in till CFL och sätter dig i ett hörn. De är många som gör så för att slippa hemmets stress!!
    ;-).

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.