tisdag, april 15, 2008

Tandborsten

Brukar sätta mig med vid datorn medans jag borstar tänderna på kvällarna. Och göra den sista kvällsurfningen för att kolla vad som har blivit uppdaterat. Av de bloggar jag regelbundet besöker så brukar det dock sällan hända något under kvällarna. Detsamma gäller även min egen blogg. Undantaget ikväll då, när jag i detta nu skriver dessa oerhört läsvärda rader.

I ärlighetens namn så blir det inte så mycket borstat på tänderna. Sitter mest med tandborsten i käften och tuggar på den tills den är torr. Tar paus mellan meningarna och borstar litegrann ändå. Måste ju trots allt vara rädd om mina fina tänder, som aldrig har behövt åtgärdas på något sätt. Är det nånting som håller absolut världsklass på min kropp, ja, då är det garnityren!

Och med det säger jag; GODNATT!

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.