måndag, juni 30, 2008

Och dottern växer...

Måste hålla världen uppdaterad om vad som händer med familjens nyaste medlem.
Hon som, tillsammans med jobbet, gör att min tid inte räcker till så mycket annat. Nu sover hon dock och lite tid finns över.


Pappas ögonsten har hunnit bli 9 veckor nu. Snabb räkning = drygt två månader.
Det händer grejer hela tiden. Hinner knappt med. Det flinas och jollras och det tidigare så tunga och rangliga huvudet klarar sig utan stöd numera. Hyfsat iallafall. Och hon är fortfarande söt som socker och vi kan snabbt konstatera att hon kanske inte är så lik pappa trots allt.

Andra bloggar om: , ,

5 kommentarer:

  1. Hon är inte ett dugg lik pappa sin :)

    SvaraRadera
  2. Hej på er, vilken sötis, att tiden inte räcker till känner jag igen.. =) Ha det underbart!

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag längtar efter er! Jag hoppas att jag hinner kika förbi någon dag, ta en liten paus från flyttastädandet. Kramkram!

    SvaraRadera
  4. karlsson:
    Jo, men lite iallafall. Hon har iallafall lika frisyr som sin farfar..

    daniel:
    Ja, hon duger. Det borde vara 36 timmar på ett dygn. Ha det fint själv.

    sara:
    Ja, och nu sitter du där i soffan på nedervåningen.

    SvaraRadera
  5. Ser ut ha rätt läggning för både bandy och skithus ...

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.