onsdag, augusti 06, 2008

Kanske är dags att försöka sparka igång det här igen?

Eller var tycker ni?
Har bortprioriterat bloggandet under de senaste månaderna av olika anledningar.
Men nu vankas det bandysäsong snart.
Sommarhelvetet lider mot sit slut.
Vi träningsmatchar om några veckor.
Kanske ska jag göra ett försök till daglig uppdatering.
Vad tycker ni om det?
Eftersom jag har svikit hela min, inte alltför stora, läskrets så får jag väl inget svar på detta.
Antar jag?

Plikten kallar. Jag har nu exakt 5 minuter kvar av min förmiddagsrast.

5 kommentarer:

  1. Tror du att du är saknad :)))
    Bandyn saknar jag men dig??
    Skämt åsido, det känns bandy att du är tillbaka!
    Dessutom ser jag till min fasa att jag helt missat dina trevande försök till dassspotting ;).
    Jag var helt inställd på att det "tillfälliga" skulle vara tills bandy slog till på allvar!!

    Men å andra sidan blir man ju lika glad varje gång du trotsar det meterhöga, hagel och andra besvärligheter.

    Jobbe på bra nu och ha det gôtt!!

    SvaraRadera
  2. Haha!
    Ja, det har blivit ett par trevande!

    Bandy på dig!

    SvaraRadera
  3. Enligt min och Nasas nedräkningsfunktion är det endast 93 dagar tills vi skrinnar in i kyrkhelvetet!!
    Huvva, huvva ...
    J*vla edsbybönner :)

    SvaraRadera
  4. Enligt min nedräkning så är det nog ca 20 dagar tills vi skrinnar in i samma kyrkhelvete för träningskamp mot Bläsmåla!

    SvaraRadera
  5. Härligt, härligt!
    Känns som det snart är dags att uppdatera lexikonet :)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.