torsdag, augusti 28, 2008

Tell me you love me

Fick för en tid sedan två discar med någon form av teveserier från en kollega här på jobbet. Det var något som delades ut till alla anställda och innehållet på skivorna är de två första avsnitten av två utrikiska serier och jag räknar detta som reklam, då serierna i dagsläget endast visas i Canal+.

Iallafall, jag antog att detta var någon form av serier som kvinnliga tittare uppskattar så skivorna har bara blivit liggande här på skrivbordet. Jag har försökt gett bort dom och när jag städade igår så var jag väldigt nära att slänga skiten i sopkorgen. Men nu har jag nog ändrat mig, angående den ena serien som heter Tell me you love me.

Läser hos stationsvakten att det tydligen ska innehålla väldigt mycket naken hud. Genast så känns det som att jag måste ta hem skivan och kolla på det här. Naket vill man ju inte missa. Och när det är en helt vanlig teveserie som visas på en rumsren kanal före midnatt så är det ju helt legalt. Eller, legalt är det ju annars också, men ni förstår.

Naket gillas. Det enda oroväckande verkar vara att det visas lite för mycket pung.

4 kommentarer:

  1. Att det visas mycket pung är myntets baksida när det visas mycket naket, se då till att ta vara på de tillfällen då det visas smarrigare saker riktigt ordentligt :)

    SvaraRadera
  2. Kan väl blurra pungområdet för allas välbefinnande.

    SvaraRadera
  3. Hehe, ska jag vara ärlig så såg jag bara en enda pung. :-D

    Fast det kan ju vara så här också, att de visar en jäkla massa naket i början av serien, för att tittarna ska vilja följa den. Så gjorde ju HBO med serien Rome, där nakenheten tonades ner vartefter (åtminstone lite).

    SvaraRadera
  4. johnny:
    Okej, bra. För mycket pung är inte bra. Kan ju vara som du säger att det nakna är mest marknadsföring. Har ju bara två avsnitt så är de bara fullproppade med naket så kan ju dessa få gå på repeat.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.