söndag, september 21, 2008

Det är nog inte bakfylla trots allt

Trodde att jag led av bakfylla idag. Eller, det gjorde jag nog också, till en början. Det där brukar släppa efter lunch nångång. Det har det gjort, men det är något annat som är fel. Jag konstaterar att det troligtvis är den förbannade förkylningen som tagit ett nytt grepp på mig.

Gjorde nog bort mig när jag igår tyckte att jag var frisk och gick på en tillställning. Alkohol nyttjades. Undertecknad blev berusad och tjoade friskt på nattkröken. Avslutade kvällen med att somna på soffan iklädd blott underbyxor. Vaknade i morse nerkyld till ungefär 30 grader. Kändes det som. Vi börjar få kallt inne nu när hösten smyger sig på. Det här har inte varit bra på något sätt. Nu faller jag tillbaka i förkylning igen. Vad det verkar.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.