lördag, september 13, 2008

En fråga



Andra bloggar om: , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Röstar helt klart på "Vi hade i alla fall tur med vädret!" Skoglund är ju hysteriskt genial i rollen som pappa! På andra plats sätter jag utan några som helst diskussioner "Morrhår och ärtor", Gösta i full galopp. Tredje platsen enligt mig intar "Leva livet" från 2001 i regi av Michael Håfström, ett drama med skruvat innehåll. Dramakomedi av bästa märke! "Yrrol" utanför pallen!

    SvaraRadera
  2. Intressanta val. "Leva livet" är ju en höjdare. Kanske inte filmen i sig, men Kjell Bergqvist. Kom på sen att jag öven glömde att ta med en av mina absoluta favoriter, "Smala Sussie". Men MOrrhår och ärtor är nog min favorit ändå.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.