onsdag, september 17, 2008

Skrattfilm

Blir aldrig klok på det här med svärfamilj och vad alla olika ska kallas. Men min sambos syster borde väl bli min svägerska? Nu är ju inte jag och min sambo vigda, men vi kallar henne för min svägerska ändå.

Hursomhelst. Min svägerska, Sara, bor numera i Sundsvall och har idag ärats med ett besök av min sambo, dotter och mina båda svärpäron. Hon filmade ett blöjbyte och lyckades fånga några härliga skratt från min dotter. Något som inte är helt lätt vill jag meddela. Visserligen skrattar hon ofta men när en videokamera dyker upp blir hon oftast paralyserad och knäpptyst. Nu har svägerskan lagt ut filmen på sin lilla blogg för allmän beskådan.

Filmen kan ses här och jag måste säga att hon är bra söt min dotter.

1 kommentar:

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.