torsdag, oktober 09, 2008

Dagens 2-0

Efter några yra inledningsminuter löste knutarna upp sig. Ett mål i varje halva gav 2-0 mot Vänersborg och gruvlig revansch för debaclet i Champions Cup häromveckan. Enligt det förlorande lagets hemsida gav Vänersborg bort segern med bland annat två missade straffar. Enligt cupsidans referat var det gulsvart som förde matchen, undantaget inledningen. Jag väljer att lita på den officiella, opartiska sidan.

Nu är vi på väg mot försäsongens första titel. Helt klart. Imorgon 16:00 väntar Sandviken.

Han josephzohn är fortfarande omatchad. Det andra gula laget har nattmatch. Är du vaken då dazzålågen? Orkar du?

Andra bloggar om: , , , ,

5 kommentarer:

  1. Ofattbart, ofattbart hur gick det här till?
    Denna seger kommer att gå till historien som en av de mest överraskande segrarna och i dagsläget är den väl jämbördig med Ingos vinst över Floyd 1959!

    Vad gäller min vakenhet vet jag inte, har en förkylnig i kroppen, vfs förhoppningsvis så ...

    SvaraRadera
  2. Bortförklaringar.

    Hur kan du mena att det är överraskande att vi besegrar laget utan framgångar från lilla, lilla Paris. Fattar inte?

    SvaraRadera
  3. Men det är ju försäsong!
    Det är ju då lag utan framgång har chansen att vinna några matcher!
    Dessutom så har ju du påpekat att "Sveriges snabbaste" bandyspelare inte är med och då slog jag till med att nu har dom chansen!!

    Bortförklaringar?
    Menar du min förkylning eller??

    SvaraRadera
  4. Okej, jag köper det.

    Förkylning botas bäst med bandy liverapporterad på nätet!

    SvaraRadera
  5. Gäss, tar en dubbeltreo och en stor å dö vi klockan 22:30, sen hoppas jag att vi avgör de första fem :)))

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.