onsdag, oktober 29, 2008

Hjälp, jag ska jobba

Det är ju arbetsdag idag. Har nu varit ledig sedan i fredags och är ju som bekant ledig fyra dagar varje vecka. Nu tänkte jag jobba onsdag och torsdag, därefter är det någon som har bestämt att jag ska vara ledig på fredag. Baktankar med det är förstås att jag ska jobba på lördag.

Det känns som att jag gängar ur lite under de här långa helgerna. Varje onsdagsmorgon är det som att komma tillbaka från en liten semester och det känns lite halvjobbigt att kliva upp och ta bussen till jobbet. Men vem är jag att klaga egentligen, jag som har fyradagarshelg. Haha, hur många är det som har det?

Godmorgon!

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.