tisdag, oktober 28, 2008

Rosing recenserad

Gjorde mitt eftermiddagsbesök hos johnny och där hittade jag länken till Tyskungens recension av Linda Rosings blogg. Jag kände mig genast tvungen att surfa vidare och läsa recensionen som är mycket rolig. Till skillnad från tyskungen behöver inte jag hälla i mig tre liter vin för att orka bläddra lite i Rosings blogg då och då. Jag finner den istället mycket underhållande. Rosing är på intet sätt en rolig människa men hennes sätt att framhäva sig själv och hennes språkbruk får mig att dra på munnen.

Tänker aldrig bli en hatare, en sådan som skriver hatiska kommentarer i bloggar av Rosings typ. Men jag kan absolut inte hjälpa att jag tycker att människan ser grotesk ut. Har kanske själv inte det mest fördelaktiga utseendet men det döljer jag mycket raffinerat med att ha skägg i hela ansiktet. Kanske nåt att fundera på för Linda Rosing? Fortsätter hon att proppa ansiktet fullt med botox och vad det nu är hon sprutar in, så kommer det nog växa både skägg och annat lite här och där i framtiden.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Bra. Hat är för fula människor.
    Du, däremot, verkar störtskön.

    /Klaus

    SvaraRadera
  2. Säger detsamma till dig! Och kommer på att en länk är på sin plats för att inte glömma bort dig i morgonrundan!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.