lördag, november 29, 2008

Byta namn?

Såg lite på Idol igår. När den lilla tjejen flippade ur totalt för att hon kom lite för nära Johan Palm. Den tjejen måste nog byta namn och nationalitet efter det här. Kan inte bli lätt att komma till skolan på måndag.

Funderar vad det är för fel på svenska tonårstjejer. Hur fan kan man bli så besatt att man hamnar i chock för att en liten blond parvel från Mjölby kliver ner från scenen? Det är inte Jesus som uppenbarar sig direkt. Jag fattar inte.

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

  1. jo men är han inte lite lik jesus ändå?:P

    SvaraRadera
  2. Svar: nej.

    Jag däremot, är så lik frälsaren att dom kallar mig för Jesus på jobbet.

    SvaraRadera
  3. nä jag förstår inte det riktigt iheller.många yckte det var as roligt att se den tjejen flippa ut men jag skämdes fan över henne,jag sa till min mamma att:hade det varit min dotter så hade jag smällt till henne när hon kommit hem sen hade hon fått utegångs förbud av mig ett bra tag.jag förstår att hon är ett fan till han,men jag tyckte mer det kändes som överdrift med,kanske för att synas men fy fan jag hade aldrig i hela mit liv velat synas så..urk

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.