söndag, november 09, 2008

Äntligen farsdag

Nu har jag fattat vitsen med farsdag. Äntligen. Om man har barn räknas man som en far och då blir man firad på farsdag. Jag har idag upplevt mitt livs första farsdag och presenter har jag fått. Fina presenter. Det sades att dom var från Stina men jag undrar jag. Kan hon verkligen handla själv? Och kan hon verkligen veta vad jag har för storlek? Det ligger nog en hund begraven här skulle jag tro.

Jag har alltså fått farsdagspresenter för första gången! Läckert! Vilket påminner mig om att jag glömt att gratulera min egen far. Typiskt.

Andra bloggar om: ,

9 kommentarer:

  1. Tack för tipset:) Nu ringer jag far!

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Det ÄR fint att vara far och nästan ännu bättre att vara farfar!

    SvaraRadera
  3. tommy:
    Hoppas att han blev glad!

    gubben:
    Så långt föröker jag att låta bli att tänka. Dubbelgrattis till dig då!

    SvaraRadera
  4. Tack, jansson! Farsan blev förstås jätteglad, mina fyra syskon hann före så jag erhöll en fin femteplats:) Grattis förresten själv på farsdagen.

    SvaraRadera
  5. Drog en random gissning bara

    SvaraRadera
  6. Tjena Anders. Minns du vad jag sa om att bli pappa? Om hur fantastiskt det var och att du skulle tänka vad du egentligen gjorde med all tid du hade innan. Du pratar med en veteran i branschen.
    Vet du vad jag fick i farsdagspresent av en av mina BGIF-söner? 100 kr på Broberg som Svenska Mästare. 18 ggr pengarna.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.