onsdag, november 05, 2008

Sju svåra år

Det här hände på jobbet idag. Jag fick syn på en kollega i lunchrummet och gick dit för att hälsa i all välmening. Innan jag hann formulera en hälsande fras fick jag följande dräpare till replik rätt i ansiktet.

-Men Anders, du ser ut som sju svåra år!
-Eh...jaha. Okej, jag går igen.

Den stora chocken hos min kollega framkallades troligtvis främst av att jag släppt mitt stora hårsvall på helt fri fot, vind för våg. Trodde att det uppfattades som sexigt när man går och slänger med håret och för att förstärka effekten så har jag försökt svänga i slow-motion. Men jag är tydligen helt fel ute.

Men jag kan samtidigt inte riktigt förstå vad hon menade. Sju svåra år? Tycker bara att jag ser allmänt djävlig ut. Men inte sju svåra år-jävlig väl? Sju svåra hår, möjligtvis.


Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Hahahahahahah.....men jag har ju förklarat mig min bästa kollega Anders :D Du var så röd i ögonen att jag trodde du hade ögoninflammation. Annars är du ju väldigt trevlig att titta på ju. Du vet ju att jag är så snäll och from som ett lamm :)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.