måndag, december 22, 2008

Dagens Nyspottade

Besökte storskogen idag i jakt på en julgran. Någon sådan värd namnet hittade jag inte. Smala, fula och spretiga granar klarar vi oss utan. Något annat som överraskade mig var snödjupet där ute i markerna. När jag gick igenom skaren sjönk jag ner till knähöjd. Vi pratar nästan en halvmeter snö här. Kom det verkligen så mycket? Det snöar förresten nu också. Julen blir vit!

Ingen julgran, men väl ett nyspottat skithus. Lite otippat där ute i skogen. Fint skick på det här, men bara tomma skithusrullar så jag fick knipa. Sämre skick på bilderna, mobilkameran som fått tjänstgöra igen. Kolla josephzohn, ingen plastsits!



Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer:

  1. Äntligen har det kommit ut något nytt från Bensin Drottningarna. Låten heter Down All Around och kan lyssnas på bandets MySpace sida som är: http://www.myspace.com/thebandgasolinequeen

    SvaraRadera
  2. Det kan den inte alls, för länken funkar inte.

    SvaraRadera
  3. Vad ända in i hälsingeskogarna, vad skådar mitt fjöliga öga?
    Ett utedass!
    Jag är imponerad

    SvaraRadera
  4. He he! Förtod att josephzon skulle gå igång på detta !

    SvaraRadera
  5. mr j:
    Det förstår jag! Jag är också imponerad.

    Gubben:
    Klart han gjorde. Min formsvacka när det gäller dass spottande har känts oändlig. Han är överraskad, jag är överraskad

    SvaraRadera
  6. Vi är alla överraskade, mest överraskad är nog räven!!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.