torsdag, december 18, 2008

Denkologi på hög nivå

Har precis löst, tror jag, den senaste resan i Denkologen Denkas härliga julkalender. Resan och lucköppningen går i bästa På Spåret stil och det gillas av jansson på läktar´n. På Spåret är kanske den bästa teveunderhållningen i modern tid. Mest tack vare Oldsberg och Hellberg, men också tack vare tävlingsmomentet.

Denka är antagligen kommunens mest avancerade fotbollscoach vilket också smittar av sig på ledtrådarna i resorna. Dessa sätter höga krav på den delen av hjärnan som tänker längst utanför boxen. Med endast fyra luckor - eller resor - kvar, går jag i täten om mitt senaste svar är rätt.

Gör ett besök. Han gillar när besöksstatistiken skjuter i höjden.

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

  1. tackar för dom varma orden, o instämmer med att det är det bästa udnerhållningsprogrammet som finns, o jag bävar för den dagen det krockar emd El classico, eller för den delen den dagen det lägger ner.

    O gör som huvuläktar´ns stabchef säger, Gör ett besök, för jag gillar statistik, o framförallt sånt som gynnar mig :)

    SvaraRadera
  2. Vad har hänt? Har du fått grus i maskineriet?

    SvaraRadera
  3. Ska du säga Hoffa? Har bara en liten ofrivillig paus

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.