tisdag, december 02, 2008

Nyhetsmorgon och årets julklapp

Plura var i Nyhetsmorgon idag. Eller hela Eldkvarn rättare sagt, men det var bara Plura som satt i morgonsoffan. Bandet framförde två låtar från nya plattan Hunger Hotell och det pratades en del om bok nummer två i ordningen om Eldkvarn som nu kommit ut. Den stora landsvägen, heter den. Den boken vill jag ha. Jag ska ha den boken. Julklappstips?

Nya plattan har jag inte, ännu. Den dimper nog ner i brevlådan vilken dag som helst. Det jag hört lovar stort tycker jag. Kan inte sluta imponeras av Eldkvarn. Att dom orkar. Orkar fortsätta producera så bra musik. Tar det aldrig slut? Plura, hur mycket har du kvar?

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.