tisdag, december 02, 2008

Pippis kappsäck?



Hittade den här annonsen på blocket.se igår och blev intresserad. Den ser ju lite ut som Pippis kappsäck med guldpengar. Tänk att komma över den dyrgripen för en femhundring. Så jag slängde iväg ett mail för att kolla av läget först.
----------------------------------------------------------------------------
----- Original Message -----
From: "Anders" <anders.jansson@soderhamn.com>
To: >
Sent: Monday, December 01, 2008 8:10 PM
Subject: Ang. Antik doktorsväska

Hej!

Det ser ut som en kappsäck. En fråga bara innan jag lägger ett bud. Är
den full med guldpengar?

Mvh Anders
----------------------------------------------------------------------------
Svaret fick jag inte förrän idag och det var negativt. "Hej, doktorsväskan är såld. Mvh Torkel."
Typiskt ändå. Både att den var såld och att den inte var en kappsäck utan bara en simpel doktorsväska. Egentligen var det ju tur att någon annan stackare köpte den.

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

  1. Jag har en sådan ...
    Fylld med Treo!!

    SvaraRadera
  2. Inga guldpengar??
    Treo kan du behöva den 4:e februari...

    SvaraRadera
  3. Gud vad dåligt!

    Jag hade blivit skitsur på den där torkel...eller vad han nu hette!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.