tisdag, december 30, 2008

Året 2008

Idag är det årets näst sista dag. Tänka sig, ett år har passerat igen. Tiden går så fasansfullt fort egentligen. Millenieskiftet ligger snart 10 år bakåt i tiden. Jag har några konstiga minnen som dyker upp från nyårsafton 1991. Hur häftigt det skulle kännas att skriva 1992 hädanefter. Varför just 1992 minns jag inte. Det var nåt speciellt med det årskiftet antar jag.

Tanken med det här inlägget var från början att jag skulle sammanfatta lite vad som hänt på huvudläktar´n under året som gått. Sen kom jag på att det inte har hänt så mycket. Allt som skett har liksom hamnat lite i skymundan av en grej som hände i april. Ja, just det. Jag och Anna tog emot vår älskade dotter. Hon är nu drygt åtta månader gammal och världens härligaste lilla tjej. Jag nöjer mig med att sammanfatta året på det här viset: Året 2008 är det hittills bästa året i mitt liv!

Återkommer nog med någon form av bildkrönika över året som gått ändå. Tror jag.

Andra bloggar om: ,

1 kommentar:

  1. vad härligt att känna så;) gott nytt år på dig!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.