lördag, december 20, 2008

Tevesnacks

Vi köpte någon form av snacks på affär´n idag. Typiskt fredagsföda i soffan. Jag hade hört, ryktesvägen, att snackset skulle fungera utmärkt som komplement till Dansbandskampen. Såna här rykten gör mig alltid nyfiken och när vi väl stod där i affär´n så var det omöjligt att hålla sig. Måste ha en påse av det här snackset. Man måste ju prova, ge ett utlåtande. Så jag köpte en påse och har nu ätit hälften av innehållet. Mitt utlåtande får bli såhär. Helt okej att äta till medioker teveunderhållning som Dansbandskampen eller Let´s Dance, men inget jag skulle stoppa i mig när jag har finkostymen på. Och jag tror inte att det här är något snacks jag kommer att köpa och äta ofta, absolut inte. Inte riktigt min typ. Någon enstaka gång kanske.

Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

  1. Och Karlsson är 190 cm lång....

    SvaraRadera
  2. Det var en annan grej jag inte kände till. Har alltid uppfattat dig som relativt kort.

    SvaraRadera
  3. Ordet relativt är alltid relativt.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.