lördag, januari 24, 2009

Mitt utseende

Man kan säga vad man vill om mitt utseende, positivt eller negativt, jag får höra båda varianterna. Mest får jag höra att jag är lik Jesus och det är väl helt okej. Ni vet, han som levde för 2000 år sedan och gick på vattnet och hade sig. En sak man definitivt måste ge mig är att jag har varit väldigt konsekvent vad det gäller mitt utseende de senaste åren. Satt och tittade på lite foton och kom fram till att det är fan inte mycket som har ändrats under en femårsperiod. Kolla på bilderna nedan.


2004............ ...2005 ........... ...2006 .......... .2007 ...............2008

Från 2009 finns ännu ingen bild och jag tänker inte ställa upp på självporträtt denna sena timme. Och någon märkbar skillnad är det inte heller, några veckor efter 2008 års bild. Skägget är lite kortare bara. Ja, konsekvent var ordet. Jag har inte åldrats en dag, tydligen. Intressant nattreflektion, eller hur?

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. No offense, men på bilden från 2008 är du faktiskt lik Oddball från kultfilmen Kellys heroes. Spelad av Pappa Sutherland.

    SvaraRadera
  2. Hehe, tycker du det? Ja, kanske lite...

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.