fredag, januari 16, 2009

Om jag vore skidskytt

En ganska osannolik tanke får jag ju medge. Men om jag mot förmodan vore skidskytt så skulle jag absolut inte vilja vara i samma lag som Mattias Nilsson när det vankades stafett. Fan, vad trött jag skulle vara på att ta över stafettpinnen från honom och alltid ha ett ointagligt avstånd att jobba med. Tror inte att jag sett en enda stafett där han inte har skjutit bort Sveriges chanser. Om hela världscupcirkusen skulle "välja lag", likt det man gjorde på gymnastiken i småskolan, så skulle antagligen Mattias bli vald sist. Träna skytte, Mattias! Träna mycket!

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Fan va skönt Jansson, jag håller helt o fullt mä, kan man inte, så ska man inte.....

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.