onsdag, februari 04, 2009

Dagens 4-4

En bonuspoäng blev det ikväll. Att möta josephzohns Vetlanda på bortaplan innebär inte att man räknar med poäng på förhand. Smålänningar är snåla. Ikväll släppte dom iväg en pinne. En viktig pinne. Vi kvitterade i 88:e. Är det inte underbart? Två straffmål och ett hörnmål. Frågetecken? Var Rutans matchstraff grovt? Andra uppgifter säger lindrigt vilket borde innebära att han spelar på fredag. Kapten Nygren stod inte med i laguppställningen, andra uppgifter säger att han spelade hela matchen?

Hä´speler ingen roll hu man tar poäng, ba´ man gört!

Och resultaten i övrigt gick vår väg. Uddamålstorskar för både Bollnäs och Vänersborg och vi är uppe på sjunde plats. På fredag! Då gäller det! Två nya ska bärgas! Hallelujah!

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Här verkar ju stämningen munter. Jag är också ganska nöjd...

    Har dessutom en ganska fånig utmaning som jag tänkte utsätta dig för. Det handlar om att blogga ett foto. Kolla min blogg om du har lust.

    //Anna

    SvaraRadera
  2. Aha, en sån där gjorde jag för ett tag sedan, men då var det den fjärde bilden i den fjärde mappen. Ska se vad jag hittar.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.