söndag, februari 15, 2009

Det går inte

Tänk vad lite vin kan göra va? Vi har splittat en flaska Lindemans Cawarra och en flaska Peña Tejo ikväll. Gott vin, båda varianterna. Helt plötsligt dök det upp väldigt många saker jag kände att jag ville säga. Jag har fått många idéer. Men det fungerar inte. Fingrarna lirar inte med tangentbordet och det blir en alltför stor ansträngning att försöka sätta alla smarta idéer på pränt. Om jag kommer ihåg allt klyftigt imorgon lovar jag att berätta om det då. Knappast troligt. Men jag är smartare än så. Jag skriver ner grejerna på papper. Bara för att klargöra, det här är inget fyllebloggande. Långt ifrån. Jag är knappt ens påverkad. Vi har som sagt bara delat på två flaskor rött. Och alkoholen verkar ha bosatt sig i fingrarna.

Andra bloggar om:
, , ,

2 kommentarer:

  1. men sa jag att bidrag nr 7 var dåliga? eh nej! =)

    Vad hette dom föresten?

    SvaraRadera
  2. cookies & beans hette dom flickorna och jag måste läsa igen och se vad du verkligen skrev ;)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.