torsdag, februari 12, 2009

Gah! Enformigt

Godkväll. Titta precis på ett sammandrag av dagens alpina VM-tävlingar. Konstaterar att storslalom är den absolut tråkigaste av alla discipliner. Det händer inget, banan ser precis lika ut hela tiden. Och vad är det för stil att vissa som åker ur envisas med att klättra upp för fjället igen? Tillbaka till den porten de missade och åka därifrån. Och komma i mål 30 sekunder för sent. Vad är det för jävla fasoner? Meningslöst. Och ja, jag har ritat själv i Paint.

Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

  1. Stiligt ritat!
    Roligare att åka själv än att titta!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Åka själv vet jag inget om men jag tror dig!

    SvaraRadera
  3. VAAA!!!
    Kan du inte åka skidor?
    Har du aldrig åkt utför?
    Inte konstigt att du inte förstår tjusningen.

    SvaraRadera
  4. Jag har åkt utför, men på längskidor. Men inte fan har jag åkt storslalom!

    De andra disciplinerna är intressantare att se på.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.