måndag, februari 02, 2009

Nypressat

Nypressad apelsinjuice till frukost är ganska oslagbart. Har precis tippat i mig två glas och känner hur vitaminerna rusar i kroppen. Det är bra med apelsiner, det där. Väldigt sällan man behöver slänga bort en apelsin för att den blivit dålig. Som nu exempelvis, upptäckte jag att vi hade tre apelsiner som låg i fruktskålen och började bli lite skrumpna. De kändes inte så aptitliga att bara sätta i sig rakt av, men det blir ju ändå finfin juice av dom. Det är väl bra?

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Ah, bra att du påminde mig om juicepressen! Har 4-5 apelsiner här jag med som ser lite ledsna ut, nu ska jag lägga in dem i kylen och sedan göra juice på dem i eftermiddag! *mumma*!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.