söndag, mars 15, 2009

Opera kan kanske funka

Det är klart att jag tittade på spektaklet igår och jag tyckte faktiskt att det var roligare än på länge. Främst av den anledningen att man inte hade en aning om vem som skulle vinna. Jag tänker varken säga att fel eller rätt låt vann eftersom jag inte riktigt tyckte att någon låt var bra. Förutom H.E.A.T:s då kanske, där åtminstone genren tilltalar mig. Huvudsaken var dock att inte Caroline af Ugglas tog hem det. Hemska tanke.

Ur svensk synpunkt i Moskva vet jag inte heller. Kanske kan det funka med den där operadängan. Den sticker ju ut lite och folk kanske lägger den på minnet. Men antagligen blir det som vanligt. Alltså att det spelar mindre roll vilken låt man skickar när man ändå kommer från fel kontinent. Nu släpper vi det här ett tag, Sverige.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.