onsdag, april 29, 2009

Fest i Ankeborg

I natt var jag bjuden på fest. Jag gick givetvis dit och såg fram emot en kul kväll. Vad jag inte var informerad om var festens klädkod. Man körde rätt och slätt Ankeborgmodet, alltså inga kläder på underkroppen. Så det var bara att klä av sig och se glad ut. Minglade runt i skjorta och naken underkropp tillsammans med andra ankeborgare.

Jag vet att jag pratade med värdinnan och uttryckte en önskan om att få vara helt naken istället, men det gick inte för sig. Känner mig så jäkla fånig när jag bara är utan kläder nedtill. Det klär mig inte. Intressant dröm, undrar hur jag ska tolka den?

Vem sa förresten att jag klär i att vara helnaken?
***
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

  1. Själv har jag mycket mindre erfarenhet av att vara oklädd nertill, i folksamlingar. Men det känns lite osäkert att mingla och trängas så där, och risk för starka pinsamma reaktioner.

    SvaraRadera
  2. Ska villigt erkänna att inte heller jag har direkt erfarenhet att gå oklädd nertill i folksamlingar. Men hemma har det ju hänt då och då. Känns otroligt löjligt.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.