fredag, juni 12, 2009

Inte så elak som jag ser ut

Det var någon som klargjorde för mig att jag ser rätt elak ut. Gör jag det verkligen? Om någon har fått det intrycket så vill jag dementera. Jag är rakt igenom snäll, tycker jag själv. Men ändå; tryck igång ledmusiken till bilden här nedan. Precis som jag uppmanade er att göra här.

.


***
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Update: Bilden tar jag nu och lägger in som ny profilbild. Så jävla elak ser jag ut, att jag måste ha den som profilbild för att vänja mig.

6 kommentarer:

  1. Jag tycker du ser snäll ut. Så snäll att jag översatte Thorogood-låten till svenska med google translate åt dig:

    Den dagen jag föddes, sjuksköterskorna alla samlats runt
    Och de tittade på hela undra på den glädje de funnit
    Chefen sköterska talade, och hon lämnar detta en ensam
    Hon kunde berätta direkt att jag var dålig på benet
    Bad till benet
    Bad till benet
    B-B-B-B-Bad till benet
    B-B-B-B-Bad
    B-B-B-B-Bad
    Bad till benet

    Jag bröt ett tusen hjärtan, innan jag träffade dig
    I'll break tusen fler barn, innan jag genom
    Jag vill vara din söt baby, ditt och dina ensamma
    Jag är här för att berätta för dig älskling, att jag är dålig på benet
    Bad till benet
    B-B-B-Bad
    B-B-B-Bad
    B-B-B-Bad
    Bad till benet

    Jag gör en rik kvinna ber jag ska göra en bra kvinna stjäla
    Jag ska göra en gammal kvinna rodnar, och gör en ung kvinna skrika
    Jag vill vara din söt baby, ditt och dina ensamma
    Jag är här för att berätta för dig älskling, att jag är dålig på benet
    B-B-B-B-Bad
    B-B-B-B-Bad
    B-B-B-B-Bad
    Bad till benet

    SvaraRadera
  2. Tack Johnny! Det var en fantastisk översättning. Några av textraderna antyder ju elakhet åtminstone.

    SvaraRadera
  3. Antar att du också alltid blir extra kollad i tullen ...

    SvaraRadera
  4. Björn: Är det nåt med långt hår som får tulltjänstemännen att gå igång?

    SvaraRadera
  5. Jag blir alltid stoppad. Innan EU hade man aldrig mer än tillåtet. En gång blev jag till och med kollad av SÄPO ?
    Klart en av hårlängdens avigsidor.

    SvaraRadera
  6. Men vad vill ni att jag skall ta hem åt er? Ta i lite vågat nu, för jag är stubbad.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.