torsdag, juni 04, 2009

Taskigt minne

Läste i Bloggvärldsbloggen om tio goda skäl att twittra. Fick genast ett sug efter att testa Twitter. Antagligen helt i onödan, då jag använde mig av Bloggy tidigare och inte lyckades vidare med att hålla det igång.

Men prova Twitter kände jag ändå att jag ville göra och surfade förbi för att registrera ett konto. När jag knappade in min mailadress stod det att den var upptagen, eller liknande. Vafan, hade jag redan varit här och registrerat mig? Tydligen, för ett konto hade jag fick jag veta när jag skrev in min mailadress i en sån där password recoverypryl. Då kändes det inte lika spännande längre, så jag gav fan i att twittra. Kanske senare någon gång.
***
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.