fredag, juli 24, 2009

Hålinspiration

Johnny har inspirerat mig (som han ofta brukar göra) med sin serie håligheter. Har gått och letat håligheter att fotografera in i under den senaste tiden. Eller letat är väl att ta i egentligen, jag har sett mig omkring när jag varit ute och flängt. Men inte hittat just nåt. Igår i stugan fotade jag in under byggnaden, i det här hålet nedan.



Väntade mig egentligen inget spännande där under och det fick jag inte se heller. Jord, skräp och lite golvplankor underifrån. Men det kan, att döma av alla håligheter som Johnny har fotat in i, bli riktigt intressant det här. Jag väntar spänt på ett spännande hål. Det där lät lite.....ja.


4 kommentarer:

  1. Fast det var intressant att en av reglarna därunder var grön. :-)

    SvaraRadera
  2. När du hittar björnidet: In med kameran?

    SvaraRadera
  3. johnny: Att den är grön kan tyda på flera saker. Vilka saker, behöver vi inte prata om...

    Rock: Det kan du ge dig på! Men under stugan vill jag fan inte ha det!

    SvaraRadera
  4. Där blir det mest grävlingar. Och stugan tippar...

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.