måndag, juli 27, 2009

Inget "Glas-på-köpet-glas" på köpet

Jag köpte min middag på McDonalds idag. Jag tror att det kan ha varit omkring fem år sedan jag senast åt en sån där slabbig burgare från McDonals. När jag stod där tänkte jag att det kan ju vara läge att ta något där man får ett glas på köpet. Så det gjorde jag. En Big Tasty & Co med plusmeny.

När jag satt mig att äta min mat och öppnade påsen låg där inget glas. Vilken bluff. Det var ju mest därför...Kan man åka tillbaka dagen efter och kräva ett glas?

3 kommentarer:

  1. Självklart! Högröstad reklamation.
    Men då måste man göra en liten dokumentärfilm samtidigt..

    SvaraRadera
  2. Jag var inte riktigt på Janne Josefssonnivå där.Tänkte mer på hur man kan känna sig inombords inför att klaga på smågrejor, fast man har rätt. Jag ser säkert jävligt fjantig ut då:) Bara då, alltså.....

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.